Meu nome é Idna Reis, sou do Brasil e estou em busca da minha primeira oportunidade na área de tecnologia. Tenho estudado muito para conquistar meu espaço nesse mercado incrivel!
Recentemente conclui o Bootcamp de Análise de Dados com Grafos pela DIO, onde desenvolvi um projeto de Modelagem de Dados em Grafos de um Serviço de Streaming utilizando Neo4j. Foi uma experiência incrível aprender sobre nós, relacionamentos e consultas Cypher!
Estou muito animada para fazer parte dessa comunidade, aprender com vocês e compartilhar minhas descobertas. Mal posso esperar para explorar mais sobre grafos e suas aplicações no mundo real!
@idnadasilv we are so glad you are here. I wanted to provide a Google translate version of your warm introduction:
Hello, Neo4j community!
My name is Idna Reis, I'm from Brazil, and I'm looking for my first opportunity in the technology field. I've been studying hard to carve out my space in this incredible market!
I recently completed the Graph Data Analysis Bootcamp at DIO, where I developed a Graph Data Modeling project for a Streaming Service using Neo4j. It was an amazing experience learning about nodes, relationships, and Cypher queries!
I'm very excited to be part of this community, learn from you all, and share my discoveries. I can't wait to explore more about graphs and their real-world applications!