Stel jezelf voor

introduction

(Kevin van Oosterhout) #1

Hallo Nederlandse Graph liefhebbers,

Hierbij een topic om jezelf voor te stellen aan de graph community van Nederland. Het doel is om de onderliggende netwerken uit te breiden en meer mensen met elkaar in contact te laten komen.

Ik hoop dat mensen hier er leuke en vooral ook leerzame contacten aan overhouden. Samen sta je sterker! En communiceren in je eigen taal is natuurlijk ook gemakkelijker.

(Kevin van Oosterhout) #2

Laat ik zelf even beginnen,

Ik ben Kevin van Oosterhout, 23 jaar en werk met veel plezier met Neo4j.

Bij Starlight Hosting zijn we naast ontwikkeling op het platform ook bezig met hulp aan te bieden om Neo4j uit te rollen en implementeren. Als Solution provider voorzien we iedereen van oplossingen en helpen we naar het zoeken naar antwoorden op vraagstukken.

Mocht je vragen hebben over de technieken etc. die we gebruiken mag je dit natuurlijk vragen. Ik zal binnenkort ook een post maken met de uitleg hoe we om gaan met de data die we verwerken en Neo4j gebruiken voor onze applicaties.

Mocht je op Graph tour 2019 zijn, spreek me vooral aan, ik ben zeer benieuwd hoe mensen Neo4j gebruiken en wat struikelblokken zijn of zijn geweest. :slight_smile:

(Karin Wolok) pinned #3